20 de juliol del 2013

Havia de ser un ex-libris...

Recordeu l'entrada que presentava tots els ex-libris que varen dissenyar els alumnes de 4t per al nostre bloc? El recompte de vots va donar com a guanyadora la Mariona Ferrer, del 4t B, i en la votació hi van participar tots els tripulants del Vaixell i fins i tot alguns companys de classe que seguiren d'aprop l'activitat i van voler deixar testimoni del seu interès. La idea era convertir el treball guanyador en la marca de propietat distintiva del bloc. Temps al temps. De moment, s'ha materialitzat en una samarreta personalitzada amb el dibuix de la Mariona a l'anvers (drets d'autor inclosos, perquè cal que siguem molt respectuosos amb aquestes qüestions i en tinguem cura) i el nom i l'adreça del Vaixell al revers. Us agrada?




6 comentaris:

sargantana ha dit...

De la mateixa manera que per l'onze de setembre esta previst fer una cadena humana, els blogs també ens estem preparant per enllaçar-nos

ens agradaria que us afegíssiu al projecte

animeu-vos !!

http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/


ara a mes preparem una exposició de fotografies i dibuixos nacionalistes

MarionaFerrer ha dit...

Bé, m'omple d'honor i satisfacció veure aquesta entrada i, evidentment, les fotografies. Només et vull donar les gràcies, Jordi, per haver convertit l'ex-libris que vaig dibuixar en una samarreta. Em sembla fantàstic i, realment quan ho vaig veure em vaig emocionar! Moltes gràcies de nou.

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Ja veig, Mariona, que les vacances toquen al seu final tot i que encara us en queden uns quants, de dies. Aprofita'ls! Quan comencem oficialment el curs parlarem de la samarreta oficial del Vaixell. Sóc jo qui també t'he de donar les gràcies per haver il·lustrat tan bé l'esperit del nostre projecte. Sis bene!

Alex Molera ha dit...

Salvete!

Que xula ha quedat la samarreta, et felicito pel treball realitzat Mariona!

Valete!

txellbtm ha dit...

Salvete!!!
M'agradaria felicitar a la Mariona pel seu treball, has sigut una bona contrincant, i donar les gracies al Jordi per crear la samarreta del vaixell.
Valete!

Sofia ha dit...

Salvete! Crec que no podia faltar, en aquesta entrada, la meva sincera felicitació, Mariona. Realment, al final te n'adones tal i com hem comentat avui a classe, que el treball ben realitzat, aquell que es fa amb esforç, ganes i estima, acaba per ser recompensat. Aviam si aconseguim fer una mica de "publicitat" del nostre blog amb aquesta samarreta!